tisdag 22 mars 2011

Nedräkning av det mesta känns det som....

Nu är det bara 3 dagar kvar tills vi åker till Nora för att fira sambons och svärmors födelsedag. Det ska bli så underbart att få komma dit igen. Saknat "mitt" Nora ju...
Så just nu tvättas det och städas det för fullt samtidigt som jag tar hand om en sjuk dotter som passar så himla lägligt på att bli förkyld. Bara shon blir bättre snart.
Skulle gått till MVC idag men det får vänta till senare i veckan. Jag hoppas kunna byta till en tid som ligger på fredag förmiddag istället. Då hinner ju Robin krya på sig lite och vi kan gå till skolan för att hämta hennes galonbyxor och fleesceställ.

Sen såg jag nu att det är bara 83 dagar kvar tills beräknad förlossning minus 2-3 veckor...
Längtar så jag kan dö till tillväxtultraljudet som jag ska på när jag är i v 32. Är i v 29 (28+) nu så det närmar sig. Vill ju se bebis igen... Kanske få se vad det blir för något oxå...
Kanske blir lättare nu när den är större :)

Nä nu måste jag fortsätta att vika klä kläder och bestämma vad vi ska ha med oss för en hel vecka i Nora :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar