onsdag 12 januari 2011

Jätteförkyld...

Och det är inte så roligt vill jag påstå...
Ont i bihålorna och jättetäppt näsa men jag lever... Halt ute är det oxå men än har jag inte ramlat.
Idag meddelade jag min chef att det måste ske någon förändring när det gäller mitt jobb. Har så ont i fogarna att jag inte kan komma i tid hur jag än beter mig. Allt tar så mycket längre tid numer. Särskilt nu när det är halt och slaskigt. Att ramla vore förödande.
Tycker skiten ska försvinna nu...
Nu har vi bestämt att vintern är över...

Lillskiten lever om och mår fint känns det som. Att vara stilla går icke... Det sparkas på rätt ordentligt. Det känns bra.

Vill avsluta inlägget med ett citat av min dotter:
"Om man kryper in i en mössa känner man sig som hemma." Robin 7 år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar