söndag 30 januari 2011

Lång vecka på jobbet...

Med hormonspel, ont i fogar och en massa kallt väder. Och imorgon börjar allt om igen... Men en liten twist dock... På tisdag övergår jag till en ny tjänst, jag kommer vara till förfogande vilket är rätt skönt eftersom jag får så jäkla ont av allt rusande omkring.
På fredag ska jag på möte med chefen och det oroar mig. Det gör det alltid. Det är så jobbigt att känna så varenda gång man ska in till chefen, får ju ångest i flera veckor innan. Men men...
Det är bara till att ta tjuren vid hornen. Det kan ju faktiskt komma nått gott av det hela.

Annars flyter min graviditet på bra. Liten dansar samba på min blåsa vareviga dag... Ingen höjdare när man är kissnödig. Magen växer och frodas som sig bör helt enkelt.
Den 11/2 är det dags för Auroramottagningen och den 17/2 ska vi till specc-mvc igen. Det är vad som händer just nu den här månaden som vi vet.

Men idag är det städdag tyvärr... Tycker inte just det är så kul då... Men roligt när det bli fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar