söndag 10 april 2011

Hicka...

Lite har hicka och jag är kissnödig... Ingen bra kombo alls... Men jag orkar inte gå och kissa. Sitter så skönt här...

Vi närmar oss förlossningen oxå. Mellan 5-6 veckor kvar bara. Ska bli skönt att bli av med magen och bli normal igen. Eller ja så normal man kan bli så att säga.
Vill bara kunna gå ut och gå utan att få ont i fogarna. Det bli liksom värre och värre... *SUCK*
Men det är så kort tid kvar så jag håller ut :)
Var på MVC i torsdags och bebisen ligger rätt över magen vilket kan förklara att jag får så ont i revbenen på höger sida... Huvudet till vänster och benen till höger och troligen händerna neråt. Hoppas liten vänder sig rätt snart :)

Vi ska på TUL snart också. Den 20:e ska vi på ultraljud och träffa överläkaren. Då kanske vi får en tid för läkarbesök i v 37. Hoppas på att kunna bli igångsatt då :) Skulle vara underbart :)

Dagens planer är att bara vara skulle jag tro...
Igår så satte jag och Robin ihop spjälsängen och idag ska vi nog bädda den :) Hon är duktig min lilla tös :) Men när det blir vet jag inte... Hon och Tom ska ut på en biltur idag och slänga skräp (ÄNTLIGEN) och jag ska leta efter ett spjälskydd... Annars får jag köpa ett på IKEA när jag åker dit för att inhandla skötbädden. Men jag VET att jag ska ha ett vitt någonstans... Troligen i förrådet... Jag får förbereda mig på att klättra lite helt enkelt :D

KRAM PÅ ER :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar