tisdag 5 april 2011

Städar, tvättar och virkar...

Om en timme ska jag svida på mig ytterkläderna och hämta Robin på skolan. Fick order från maken att köpa essens till sodastreamern så det är väl bara te att lyda ;)
Annars har dagen bestått av att bearbeta det enorma tvättberg som bildats efter en semestervecka och så har jag dammsugit.
Och så virkar jag... En filt ska det bli när den blir klar. Och när den är klar så ska jag nog ge mig på att virka såna söta små figurer... Virka är såååå roligt :) Annars tar jag det bara lilla lugna idag. man måste ju det oxå.

Ikväll så ska vi traggla lite läsning med Robin och så ska jag skriva lista till mannen på vad som ska handlas hem till frysen för den här månaden och troligen även nästa med :)
Vi fick ett presentkort från makens jobb att handla för och eftersom vi har allt så valde vi att fylla frysen istället för dom.

Nu åter till virkningen :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar