torsdag 3 februari 2011

Sammandragningar...

Igår började jag få sammandragningar. Inte smärtsamma men ack så jobbiga. Fogarna bråkar som vanligt och man börjar "vänja" sig. Det jag inte kan vänja mig vid är hur trött jag blir fort... Kan ju inte ens gå upp för en vanlig trappa ju... Helt sanslöst.
Annars verkar allt gå bra. Liten sparkar och far så fort jag tar det lugnt och det är väldans mysigt.
Storasyster är väldigt mån om sitt syskon och ligger alltid steget före på vägen till skolan. Måste kolla upp alla hala ställen så mamma inte ramlar :) och det är mamma MYCKET glad för.

Imorgon är det möte med chef och personalchef och jag är alldeles livrädd. Hoppas på att de erbjuder mig havandeskapspenning så jag kan ta det lite lugnt.
Uppdatering kommer imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar