fredag 6 maj 2011

Lite reklam...

Jag har gått och blivit traderatorsk igen efter ett längre uppehåll...
Kika gärna in på mina auktioner som jag har: http://www.tradera.com/auktioner/robinsmamma

Annars händer inte så mycket hos mig... Hämta och lämna på skola, städa (i den mån det går), tvätta och hänga tvätten samt vika in... Ptjaa det vanliga.
Sen väntar jag... På den däringa dagen som närmar sig... Dagen D... Inte långt kvar nu... Det ska bli såååå skönt.

Virkar gör jag med :) Mina problem har släppt och det går utav bara f*n rent ut sagt :) Snart har jag en liten bebisfilt till vagnen i mormorsrutsmönster. Bilder på den kommer när den är klar :)

För tillfället funkar min sömn alldeles utmärkt. Sover gott om nätterna och vaknar utvilad på morgonen. Har märkt att jag blir väldigt trött på dagen så det kanske börjar bli dags att istället för att ränna runt och dricka kaffe på dagarna så kanske man ska masa sig hem och inta soffläge mitt på dagen innan man hämtar R på skolan. Det är ju tur att fritids finns och jag kommer utnyttja detta så länge jag bara kan.

Nä nu ska jag göra klart min ruta och sen kommer jag antagligen hoppa i säng. Känner jag mig själv rätt kommer jag vakna tidigt som vanligt imorgon...

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar