lördag 14 maj 2011

Shopping...

Igår shoppade vi... Idag ska vi shoppa... Herregud vilket shopping det blir...
Examenskläder till tösen (själv fick jag en amningsbh och stödstrumpor... Hur kul är det???)
Idag blir det skor till examen och KANSKE något till mig som inte är amningsbh eller stödstrumpor. Lite kläder till bebisen... de första jag köpt denna graviditet faktiskt.
Känns lite läskigt att köpa kläder om jag ska vara ärlig... Men man ska väl passa på lite skulle jag tro.

Vi tror inte att det är så himla långt kvar tills liten är ute... Magen har sjunkit massor och jag har massor av sammandragningar vilket är bra. Kanske det går att bli igångsatt den där "hemliga" dagen... Vet inte vilka som läser och jag vet att vissa inte vill veta... Där av det hemliga ;)

Nä dags för lite nässpray och pollenmedicin... Fick ÄNTLIGEN hämta min tavegyl så nu kanske man kan börja leva lite mer normalt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar