onsdag 25 maj 2011

Nu är det dåligt om plats...

Nu börjar det göra vansinnigt ont ibland när liten (ganska stor tycker jag) bökar omkring där inne.
Bebisen ligger iallafall med huvudet ner och nästan fixerad nu så det är ju bra :)
Måste erkänna att jag inte är på världens roligaste humör för tillfället. Har vansinnesont i fogarna och samlar extremt med vatten. Fötterna är nästan blåa på mig på kvällen. Men vad gör det...??? Så länge bebisen mår bra där inne och det verkar den göra :)
Har fått tillbaka sockersuget tyvärr så nu sitter jag och mumsar godis. Tror det beror på att jag är så himla trött konstant just nu.
Well o well... man ska inte klaga för mycket tycker jag... Snart ska liten ut och då ska jag mysa massor med liten och stortös :)
Hon kan knappt vänta på att bli storasyster. Hon håller på att lära sig läsa nu så hon kan läsa sagor för sitt syskon... Hur söt kan man bli??? Själv håller jag på med att virka min filt fortfarande. Den borde bli klar snart... så fort jag är nöjd ;)

Nääää Undrar om man skulle diska lite kanske... Det är ju jag som är dikmaskinen i detta hemmet ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar