fredag 25 februari 2011

Auroramottagning idag...

Var till Auroramottagningen kl 8 imorse och det mötet var kanon :)
Berättade om mötet på Specc-mvc och även hon tyckte det var lite väl torftigt. Men men... Vi kom pratade om hur jag ville ha min förlossning och bedövningar osv. Mycket givande.
Nu känner jag mig säker igen :) Nästa gång jag ska dit är den 25/3 vilket nog passar extremt bra eftersom på måndagen den 28/3 är det Shanes födelsedag... Hur tar jag mig genom det???
Åkte från Uppsala kl 10:40 och var hemma 12:30...
HELT SJUKT VILKEN TID DET TAR ATT ÅKA HEM...
Sen blev det helghandlig på LIDL... MASSA mat för 260 kr som sen skulle konkas hem... PUST...

Men nu är jag hemma och maten är instoppad i kylen.
Och jag... Jag tänker bara ta det lugnt i väntan på att lilltösen kommer hem från bästisen och att sambon kommer hem på en rundpall för att sedan ta sig till tåget och åka hem till sin far och mor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar