söndag 20 februari 2011

Besviken på Specc-MVC i tordags....

Efter en bilresa på 1 timme, letande av p-plats i 30 min, 20 minuters väntan fick vi träffa en BM i 10 minuter och sen kolla de bara blodtrycket och urinen... Sen fick vi åka hem...
Kunde vi inte gjort det på MVC här hemma??? Fick visserligen veta att vi ska tillbaka v 32 och sen blir det en koll i v 37 men det kunde de meddelat via brev ju. Och det var faktiskt inga nya nyheter.
Fick inte se bebis, ingenting...
Helt ärligt känns det bara som att vi är i vägen när vi kommer till Ackis... Det känns som om ingen tar vår oro på allvar alls :(
Jag är jättebesviken... Sambon med som tagit ledigt för dessa 10 minuter. Trodde faktiskt att de skulle bli mer än så här. Kändes så fruktansvärt meningslöst att behöva ta ledigt från jobbet och missa en hel del pengar för absolut ingenting.
Men imorgon är det jag som kommer ringa till BM här hemma och be om att iallafall få lyssna på bebisen. Känns mycket tryggare för mig och för min sambo.
På fredag som kommer ska jag ven till Auroramottagningen och då ska jag berätta för dom med hur det känns att komma till en specc-mvc som inte gör ett skit. Bara tittar granskande på en typ.
Annars rullar allt på som vanligt. Har fastnat lite i pysselträsk och har stickat benvärmare till tösen min och nu håller jag på med torgvantar till mig. Klurar på hur jag ska fixa till tummen men det löser jag tids nog :)
Jag kommer länka till den bloggen längre fram så håll utkik :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar