söndag 6 februari 2011

Bara jag som är vaken...

Har ätit lite frukost i lugnet som råder. Karl och barn sover fortfarande och det är så skönt att få vara lite ifred så här på morgonen. Imorgon är vi lediga jag och tösen eftersom hon hade Öppet hus på skolan igår men kl 10 måste vi vara på skolan för då ska hon till skolsköterskan och sen ska vi för expeditionen på skolan för att se om det är något annat de behöver till min ansökan. SEN är det MVC som gäller och upphämtning av moderskapsintyg som ska iväg till försäkringskassan. Men efter det blir det lugn och ro. Kanske en fika hos Vera om inte hon jobbar :)
Hon har tur hon. Får jobba jättemycket på alla olika dagis här omkring nu när hon går barnskötarutbildningen. KANON :) Hon förtjänar det.
Jag undrar vad dagen har att erbjuda idag... Lite lugn kanske... Vem vet... Tvätta är säkert iallafall det ska tösen hjälpa mig med. Hur söt får man bli liksom?
Jag borde städa men det kan faktiskt vänta till imorgon. Då kan Robin städa sitt rum medans jag städar resten av lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar