fredag 4 februari 2011

Jobbar endast 7 arbetsdagar till...

Sen är jag hemma på gravidpenning som det så fint heter. Fram till att det är dags.

Det ska bli jätteskönt att få ta det lugnt och bara vara. Så idag ska jag säga upp Robins fritidsplats och ändra hennes schema from den 21/2-11 och två månader framåt. Man kan säga att den 4/4-11 kommer hon bara behöva gå i skolan. Kan man börja våren på ett bättre sätt???

Tror inte det.

Jag har ju världens planer för våren och försommaren... Åka på upptäcksfärder med picknick, plocka blommor och bara vara hemma och ha det bra :)

Jag hoppas kunna plugga på distans under tiden jag har gravidpenning och är föräldraledig. Måste bara få kommunen att godkänna utbildningen. Har ju faktiskt en enorm chans att få ett jobb efter utbildningen genom sambons kontakter.

Måste bara lyckas haffa expiditionen på skolan där jag bor... De lyckas alltid ha stängt när jag kommer. Men på måndag är jag ledig och då kan de inte gömma sig längre.



Dags att jobba lite kanske.


Kram för nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar